Sommarlov!!

Började dagen med skolavslutning. Betygsutdelning, kram ring och jordgubbstårta.
Sedan blev det en mysig skolavslutningslunch med mamma och nu sitter jag här med en kopp te och världens bästa serie: Grey's anatomy!
Ska verkligen bara mysa och njuta av mitt sommarlov som just nu ligger framför mej i mina händer!
Kommer bli sååå bra!! Men det berättar jag om en annan dag. Nu ska jag mysa och njuta av att ikväll finns inga måsten och att jag klarat tvåan och ser fram emot sista åter på gymnasiet!! Hur sjukt?!


I onsdags eftermiddag var jag hos en kompis och gjorde gelénaglar :) jag är verkligen jätte nöjd!
Dock tog det lite längre tid än vanligt att skriva detta inlägget ;) men det får man leva med!



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh jo det hade ju vart jättekul! Det får vi allt göra :D Saknar dig <3

2013-06-16 @ 10:10:42
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: