#Gillar livet!

Händelserik vecka måste jag säga!!
Student i Skövde, typ det roligaste som finns att få se alla dessa underbart lyckliga människor som tar studenten och nästa år är det min tur att bli en av dem! Längtar så mycket och letar redan studentklänning, balklänning, planerar studentmottagning och allt annat man behöver göra så här ett år i förväg ;)

Har tränar mycket och hårt i veckan. Körde crossfit i måndags och hade sån träningsvärk i tisdags så jag knappt orkade gå men träningsvärk botas bäst med träning så jag körde ett TRX pass i tisdags. Träningsvärken var ju inte bättre i onsdags kan jag ju säga så det fick bli en vilodag. Igår sprang jag själv här hemma i vår fina natur, kändes riktigt bra och benhinnorna höll sig lugna. Var dock lite stel och hade ont i svanken då jag gått och stått mycket dagarna innan. Var i Gbg i fredags och shoppade och såg Svansjön av Benke Rydman. Verkligen det bästa jag sett!! Helt otroligt bra dansare och en jätte fin version av historien :) dessutom stod Benke själv ute i foajén när vi kom ut efter föreställningen. Min syrra utbrast genast: starstrucked!
Benke är en av grundarna och medlemmarna i dansgruppen Bounce (som nu inte finns längre) och en sjuhelsikes bra dansare! Sjukt kul att se!

Hare fint hörrni!



Kommentarer
Postat av: älvamanda

Du är så fin Julia! :)
Och att skriva är du en pärla på också...

2013-08-02 @ 01:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: