Finns bara ett ord: PREMIÄR!

Just nu sitter jag i min loge på läcköslott och vi har 30 min kvar till premiären av operan "en midsommarnattsdröm".
Jag har varit helt fnittrig hela dagen och så fort ordet PREMIÄR farit genom huvudet har det pirrat i magen!
Vi är dubbel taggade, verkligen!!!
Det ska bli så kul!
Stämningen innan en premiär är verkligen den bästa, alla är såå glada, pirriga och precis så där lagom nervösa!!

Okejj detta inlägget skulle jag publicerat igår men jag hann inte riktigt, hade lite annat att tänka på om man säger....
Nu är jag iaf hemma efter en UNDERBAR premiär och en trevlig premiärfest :) dock blev det rätt sent, eller tidigt, hur man nu väljer att se på saken. Vi gick iaf hem halv sju i morse och somnade åtta. Vaknade tolv och drog i gång dagen...... Eller nää, vi satte oss i bilen och åkte hem och nu ska jag kolla på en film och bara njuta av känslan som fortfarande finns kvar!



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Hade så gärna velat se <3

2013-07-16 @ 23:39:54
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: