Arton!!! <3

18. Igår var det min 18 års dag. Den började bra med frukost på sängen och massa fina paket. Bl.a. Biljetter till Jesus christ super star på Göta lejon i Sthlm, en ben rakare, träningskläder, en prenumeration på solo mm. När jag kom till skolan kastade sig alla över mej med kramar och massa grattis. De var minst lika exalterade som jag över jag fyllde 18 och rätt avundsjuka också ;) hehe.
De sjöng för mej också och eftersom jag går estet musik så lät det mycket vackert :) köpte en Trisslott också, mest för att jag fick ;) tyvärr var det en nit :(
När jag kom hem väntade mormor och morfars present på mej. Världens finaste stela halsband i form av en krage med stenar i. (Bilder kommer)
Sedan gjorde vi i ordning middag och resten av släkten kom. Pengar, en bok,och en glas skål.
Så mycket fina saker så jag blev helt rörd och galen på samma gång!
Helt fantastisk dag, TACK alla som var med och gjorde den till min!
I morgon ska jag ha middag med tjejerna :) kul kul <3

Kramis och godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: