Jaaa jag lever fortfarande!!

Mycket, mer massor...... STRESS!! Sammanfattar livet nu ja. 
Filmanalys, matte prov, körkortsteori, STORT musik projekt med skolan om sex veckor då ALLT ska vara utantill, perfekt, underbart! :D 

Ni vet när lärarna frågar "och vilket betyg satsar du på då?" Mitt enda svar jämt är A. Jag kan inte svara annat för det är vad jag satsar på. Så pressen blir stor när det är mycket på gång för jag nöjer mej inte med halvbra. Och jag vet att vissa kanske tycker att jag är onödigt ambitiös och oförskämd. Men för den som satsar på att "bara" klara en kurs är en C super bra och den kan och ska vara jätte nöjd och stolt. Men satsar man på ett A kan ett C kännas riktigt jobbigt. Jag tycker också att det nya betyg systemet gör det svårt för oss alla att få bra betyg och prestera så att man själv känner sig nöjd vilket faktiskt är det viktigaste! 
 
Nu ska vi inte prata jobbigheter hela dagen här nej då! Jag har massa kul på G också. Stort musik projekt som sagt i mars. Vi jobbar med det och då menar jag BARA det i tre veckor och sedan har vi tre konsert dagar i slutet av sista veckan, så har ni vägarna för bi så är det ett hett tips ;) 
På söndag ska jag till Göteborg för en trevlig dag på stan med världensbästa Julia Sundström! :D saknat den människan så galet mycket!
Sedan är det en vecka innan vi (här i västsverige iaf) tar sportlov :D kan det bli bättre? NEJ! Jag ska lägga mej på nattåget till nordligare breddgrader. Till Gäddede där jag ska träffa alla fina mäniskor från i sommras! 

Stressigt eller inte, jag har iaf en välldigt bra period framför mej som jag längtar efter att få ta mej an! :D
 
Slänger in en bild på mej och min fianaste My, den är tagen på min 18 års middag som jag hade för två veckor sedan. My, går i min klass, är en av de bästa människor som finns. Sjunger som en liten ängel, grymt bra!! Hon var och hälsade på mej massa gånger efter min operation och har hjälpt mej mycket nu efteråt också när det har känts jobbig. Hon är finns alltid där när jag behöver henne som mest. Är så glad att jag har dej! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: