4 dagar, nu är det slut

Redan 4 dagar sedan vi började med höstlovs kören och det är redan slut för min del. Vi har bara repat 4 dagar och ändå låter det redan så sjukt bra, tänk vad det skulle låta om vi hade en månad eller två! Då skulle ni flyga av stolarna allihop! ;) haha nä men skämt å sido i morgon är konserten.
Men det känns för stressigt för mej. Att åka från Göteborg vid 8-9 för att sedan vara tbx tolv timmar senare, hibiscrubad och klar. Nä det sista jag behöver nu är stress. Kören har verkligen varit jätte bra, då har jag sluppit tänka så mycket utan bra fått leva inne i en operabubbla och göra det jag tycker bäst om. Massa positiv energi och roliga saker som jag tar med mej nu. Men jag kommer att överlåta konserten till resten av kören vilket de kommer att klara galant, så jag får en lugn dag innan det är dags.
Klump i magen, virrvarr i huvet, doften, känslan, oron, jag minns.



Kommentarer
Postat av: Jessika

De kommer gå såå bra! Hör av dig nått nån dag efter operationen då du mår bra och orkar så får vi prata! :) saknar dig! <3

2012-10-31 @ 09:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: