Titta vad fiiint!!

Se vad fint det har blivit nu om man jämför. Och jag vet att ni inte har nåt att jämföra med men ni vill inte se före bilderna, jag lovar. Och jag vill inte lägga ut dem heller för äckligt helt enkelt. Så ni får lita på mej. Vi bytte förband i dag och jag blev så glad när jag såg att det såg mycket finare ut och att det inte runnit så mkt. Fick tillbaka lite hopp om att det skulle läka hyfsat fint iaf :) ok man ser inte så mkt för all tejp men det ser bättre ut, det ser ut att läka fint under och det rinner inte.
Om en vecka ska själva kirurgen få ta sej en titt och då får vi se om det har läkt helt :) hoppashoppashoppas!!
God natt kramar på er!!



Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Gud vad fint det blivit! Vad glad jag blir :) Hur har resten läkt? Är det helt läkt nu? :) Kram <3

Svar: :D ja det se ut som om resten har läkt det också :) om det är helt läkt får vi se på tisdag Kram <3
Skolios flickan

2012-11-28 @ 18:14:29
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: