En vecka!!

oh shit, hur gick det så fort?? Om en vecka lämnar jag detta stället för att åka hem till mitt hem, mitt vanliga liv och mina kompisar! Och ni ska bara veta hur mycket jag saknar er alla där hemma!! :D Och snart ses vi, jag längtar! Men jag måste säga att det kommer att bli minst lika jobbigt att åka härifrån som det var att åka hemmifrån för sju veckor sedan. Jag kommer sakna er här uppe så mycket, ni har tagit hand om mej, låtit mej bli en del av erat samhälle och erat liv. Jag har liksom kommit in i detta nu, hur det är att bo i ett litet samhälle där man inte kan ta bussen in till stan på en kvart utan på 4 timmar ;) Men jag måste erkänna att jag ganska snart efter att jag kommit hem vill sätta min fot i en vanlig klädaffär även om vildmarkskläder är väldigt charmigt (dock har jag inte köpt några, utan gått i mina gina och hm kläder) haha :D
 
Äntligen uppe ur sängen nu tycker min morfar. Han väckte mig kvart över sju för att höra om inte jag skulle jobba idag!? Nää, jag är ledig, vände på mig och somnade om. Kvart i nio kom han tillbaka och frågade lite fint, kan man få bjuda på frukost nu? ja, okejj då. Så nu är jag finaly vaken, då kommer dagens lilla utmaning här:
- Prova något du aldrig provat förut och aldrig trodde att du skulla våga prova, utmana dej själv!
"know yourself
Be yourself
Trust yourself
Love yourself"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: