Träning

Heeeeej! :D I dag har jag varit och simmat lite. Det var jätte skönt! Ni vet säkert (särskilt ni som är opererade) att det är bra för ryggen att simma. Promenera är också otroligt bra för det stärker alla muskler, precis som simmningen. Ni kanske tycker att jag är allmänt tjatig men jag vill bara säga att det är viktigt att stärka musklerna i ryggen inför framtiden så man slipper ha ont!!
Jag har insett att jag har slarvat med mitt sjukgymnastikprogram på senaste tiden. Inte bra!!! det är så mycket i skolan osv. så det är svårt att hitta tillfället. Men jag ska verkligen ta tag i detta nu, det är ju för vårat eget bästa och våran hälsa!

Hoppas det går bra för er!

Pepp kramar Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: