Sälen

Lovet är slut och jag sitter åter igen i skolbänken. Men efter ett så skönt lov med massa skidåkning och underbara vänner så orkar jag lite till. På Fredag har jag prov i franka och det ska gå riktigt bra! Aja, nu vet ni det... :P Jag åkte upp till Sälen söndagen innan lovet och var där till torsdagen. Vi åkte tidigt och planen var att sova i bilen, men det bara kröp i hela kroppen och självklart var jag vaken hela vägen. Jaja, väl framme hämtade vi våra skidor och satte fart mot liftarna. Första åket...... Det var pirrigt och jag var ganska rädd måste jag erkänna. Jag satte fart nedför backen och upptäckte att det inte var så farligt. Det kändes nästan som vanligt! :D Den kvällen somnade jag ganska fort måste jag säga ;) haha Resten av veckan flöt på välldigt snabbt. Vi hade fint väder nästan hela veckan och jag ramlade bara ordentligt en gång. Jag blev ordentligt hes på onsdagen vilket kan vara en reaktion på att jag var igång så mycket och kroppen är inte van vid det, överansträngning helt enkelt. Jag fick också ont i nacke, axlar och skulderparti men inte alls så farligt med tanke på vad kroppen varit med om. Här är jag i skidbacken :D Förlåt för dålig uppdatering under lovet! Jag glömde att ta med internet till sälen så jag var utan.


Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Vad fin du är!:)

2012-02-22 @ 11:55:59
URL: http://julhaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: