Musikal myyys!

Musikal repat heeeela dagen och hela helgen också för den delen ;) Men så blir det bra tillslut också. Nu ska det ut och löpas lite, sedan blir det en lugn mys kväll framför en bra film. I morgon har jag sovmorgon.................till klockan ett faktiskt och jaa, så ser alla mina måndagar ut!!! :D Glaaaad!! Två lektioner, en av dem min första fiol lektion (NERVÖS) Okejj, jag har spelat massa förut men du är det ny lärare, nu fiol och jag har inte spelat på typ två år! Men jag har en positiv inställning till det hela och jag längtar massor! Det ska bli kul och läraren sägs vara jätte bra.
På tisdag väntar mitt läkarbesök. Då får jag kanske äntligen svar på varför jag har ont. Förövrigt har jag nu åkt en sån där cool tunnel (DT-röntgen) som alla patienter får göra i Grey´s Anatomy! (Fast läkaren var inte riktigt lika snygg som Derek ;) )
Ha det bäst!! Och hoppas allt är bra med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: