Hemma!

ojoj, Nu är jag äntligen hemma :D Saknar er i norr men hemskt skönt att se er här hemma igen! Igår träffade jag världens finaste vän, Sofia. Shit vad jag har saknat den lilla kompisen! Du är så bra <3 Vi åt lite hämtmat från en kina restaurang på en parkbänk i Skövde, sedan gick vi på bio. Vi valde film lite utifrån vad som gick helt enkelt, så vi hamnade mitt i ett sciencefiction drama med robotar, automatvapen, hemliga agenter och andra trevliga saker. Hm.. lite variation från de romantiska komedierna skulle man kunna säga ;) Ajaa, filmen i sig spelade inte så stor roll, det viktiga var att jag fick träffa min underbara vän igen!  
 
I Tisdags när jag klivit av tåget, kommit hem och vilat en stund var det dags för min DT röntgen, det gick bara fint det så nu får vi se när jag får komma tillbaka till Sahlgrenska och vad de säger. Jag han även med att fynda lite på rean innan mitt sjukhusbesök. 


Kommentarer
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Skönt att det gick bra på röntgen! :)

2012-08-10 @ 22:34:16
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Sv: Haha ja om man vart utomlands kan jag tänka mig att man får en rejäl bränna ;D

2012-08-13 @ 23:18:01
URL: http://julhaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: