Dagen med stort D

När jag vaknade på morgonen hade jag faktiskt sovit några timmar ändå och allt jag önskade var att jag skulle få fortsätta sova, att dom bara kom in för att säga att det kommit ett akutare fall så att jag fick vänta. Men så var det förstås inte. Jag fick några värktabletter och en lugnande sedan kröp jag tillbaka ner i sängen. Vid sju tiden kom de och hämtade mej och körde mej upp till operationsavdelningen där fick jag vänta en stund och sedan åkte jag in i en operations sal där jag blev sövd. Jag var eller är jätte rädd för att bli sövd men det gick ganska bra. Jag somnade vid halv åtta och vaknade första gången vi två.

Hoppas allt går bra för er!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: